mandag den 3. september 2012

Skal vi ikke fjerne kommentarmoderation??

Hej klasse

Jeg kommer lige med et forslag.
Skal vi ikke fjerne kommentarmoderationen (dvs. det ord + tal man skal indtaste for at bevise at man ikke er en computer) når man skal skrive en kommentar?

Hvis man er bange for spam så kan jeg sige, at det oftest kommer på gamle indlæg og, at jeg i det år jeg har blogget kun har fået en spam-kommentar (og det var på et gammelt indlæg.)

Hvis vi fjerner kommentarmoderationen kan vi nemmere kommentere løs på hinandens indlæg.

Jeg bliver personligt irriteret over (nogle gange) at skulle indtaste 2-3 gange fordi det ikke er til at se hvilket ord man skal skrive. Måske der var nogle andre af jer der har det på samme måde.

Hvis i har lyst, så fjernes det på denne måde:

Gå ind på "indstillinger" i (bunden af fanen til venstre).

Klik på "indlæg og kommentarer". Ved "kommentarmoderation" vælger du "nogle gange" og sætter den til f. eks. 14 dage.

Skriv nej til "vis ordrebekræftelse"

Husk at klikke på "gem indstillinger" (orange knap til højre i toppen af siden)

2 kommentarer:

Tak fordi din kommentar.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentarer.