tirsdag den 4. september 2012

Snit en kniv - 2

Så fik jeg endelig mulighed for at fortsætte med snittekniven. Og nu synes jeg efterhånden den er liiiige ved at være der.


Først skulle jeg have snittet en del af i omkredsen.


Derefter skar jeg endestykket af.

Da jeg gik igang med at runde enden af, fik jeg pludselig en dejlig knast at lege med..

Jeg endte med at snitte kvasten helt af.

Herefter tog jeg gaffatapen af knivbladet og fandt ud af at det var blevet lidt skævt i forhold til skaftet.

Jeg har rettet det lidt til og har derefter besluttet mig for bare er en del af charmen ved en hjemmelavet kniv.

Jo jo jeg smiler. Og jeg nyder faktisk også den (for mig) helt nye type nørkleri.

Med kun Stine og Julie som medstuderende i lokalet var der massere af arbejdsro og tid til at lære hinanden lidt bedre at kende.

Hvornår bliver man nogensinde færdig?? Jeg synes den er ved at være der MEN jeg tror, at jeg vil lade kniven tørre nu så jeg kan slibe den helt glat om en måneds tid. Det kommer også an på hvordan den kommer til at se ud når den er tørret.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi din kommentar.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentarer.