tirsdag den 4. september 2012

Bogstavapplikation - 1

Så er vi i gang med bogstavapplikationerne. 
Først havde jeg tænkt mig kun at lave OUIE som er vokalerne i mit navn. Alligevel blev jeg enig med mig selv om at alle bogstaver skulle med.

Jeg har på dette tidspunkt syet OUI fast. Fik sat mig selv en udfordring med U'et da den ene side var meget tynd. Men jeg synes faktisk at det gik ret godt. 


Men først skulle jeg jo bruge en skitse til bogstaverne. Planen er her at jeg vil applikere vokalerne og korsstingsbrodere konsonanterne..

"L" og "S" er her ikke tilsvarende med hvordan bogstaverne skal broderes da stoffet har meget mindre huller. Men så kunne jeg lidt se effekten af det.

Efter de applikerede OUI bogstaver har jeg målt op til L'et, riet en kant hvor bogstavet skal holde sig inden for og er derefter gået i gang med at brodere.

Arbejdet skrider fremad..

Og så blev L'et også færdig.

Herefter gik jeg i gang med at brainstorme lidt over det sidste bogstav.. S'et.

Bliver lidt i tvivl om det overhovedet skal være et "S". Overvejer lidt et "?" i stedet..

Og er faktisk også blevet meget glad for den effekt den riede ramme giver (lidt svært at se på billedet herunder). Men at der ligesom markeres, at der mangler noget.

Hmm.. det må jeg lige finde ud af på et andet tidspunkt hvor jeg kan tænke lidt mere klart..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi din kommentar.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentarer.