fredag den 28. september 2012

Filtengle

For et par uger siden så jeg nogle filtengle som min datter forelskede sig i. Lige siden har hun flere gange snakket om "de der engle" så jeg blev derfor nødt til at prøve kræfter med dem.

Indtil videre har jeg lavet tre.. (eller faktisk fire med babyen!!) men Alberte har planer om at jeg skal lave hvertfald tre mere.





Alberte var selv med til at lave dem

I bedste Steiner-stil er de uden ansigter. Jeg synes bare ikke at jeg kunne få ansigterne til at blive pæne.

Her kommer lige lidt billedspam:

Den første jeg lavede var uden vinger. Men der blev jeg hurtigt gjort opmærksom på, at det ikke var rigtigt..

.. Og så fik den vinger.









2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, kan man lokke dig til at vise detaljerne omkring arme på tirsdag?

    SvarSlet

Tak fordi din kommentar.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentarer.