onsdag den 24. oktober 2012

Besøg på glaspusteri

I dag var jeg ude og besøge min praktikskole. Det var fantastisk!

Udover at jeg skulle besøge mit håndarbejds- og sløjdhold, så havde jeg også fået lov til at komme med 8. klasses "design" valghold ud til glaspuster Rikke Bruzelius.
Det er jo ikke lige noget man har mulighed for hver dag.

Rikke gav lov til at vi måtte tage billeder undervejs, så her kan i se lidt billeder fra besøget.



Rikke var super god til at forklare hvordan hun arbejder og fik vist flere forskellige teknikker med både farver og krakelering..

Blandt andet hvordan hun laver skåle med "farvesplash" som her..

Og glas-spejlæg som dette..

Og de hængende dråber..

Og diverse glas og kander med farvet kant..
 
Det var et super spændende besøg.

Se Rikkes hjemmeside HER hvis du også har lyst til at besøge hende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi din kommentar.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentarer.