onsdag den 27. februar 2013

Et forsøg med broderede knapper


Ud over hækledagen i går fik jeg også lige tid til at eksperimentere lidt med broderede knapper. 

Først prøvede jeg at betrække knapper af et stykke jeg allerede havde broderet på. Det var lidt svært.
På den til højre havde jeg fået broderet ud over kanterne og havde nær aldrig fået den ned i formen..
På den til venstre gik det lidt nemmere. Dog irriterer det mig at man kan se sølvet igennem broderistoffet. 

Så skiftede jeg taktik..

På knappen til højre har jeg først betrukket en knap med korsstingsbroderistof. Derefter har jeg broderet lidt på den. På de to knapper til højre er der broderet oven på stofknapper..




Det gik lidt nemmere på denne måde. Men så mister jeg korsstingsbroderiet.
Må lidt finde ud af om der er andre metoder jeg kan bruge..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi din kommentar.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentarer.