torsdag den 15. november 2012

Krammepude


I tirsdags stod den på alternative måder at undervise i symaskinekørerkort.

Vi skulle i den forbindelse lave en krammepude. Opgaven lød egentligt på en pude med mindst 5 applikationer og mindst 1 "flap". Men da tiden inden praktikken er knap (og jeg derfor ved, at hvis det ikke blev færdig med det samme, ville det slet ikke blive færdigt), sprang jeg lidt over hvor gærdet var forsvundet.

Jeg lavede derfor en stjernepude med en enkelt applikation.


Her kan du se lidt af processen.




For at få en helt lige 5 takket stjernet skal en cirkel måles på i stykker på 72 grader (360 divideret med 5).


På denne måde fik jeg lavet to stjerner som er skabelonen til hhv. puden og applikationen.

Så det endelige resultat blev sådan her.



2 kommentarer:

Tak fordi din kommentar.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentarer.