tirsdag den 13. november 2012

Hvilken størrelse strikkepind er det??

Som opfølgning på vores snak om "hvordan finder man ud af hvilken størrelse strikkepind man sidder med" så jeg lige denne app på Pinterest.

Piv smart.. og dybt overflødigt.
Skulle der være nogen interesserede så kan den findes HER




Og til jer der ikke kender Pinterest, så er det en virtuel opslagstavle hvor man kan gemme ting, opskrifter, inspiration og meget meget mere som man finder rundt om på nettet.
Og det er i sandhed en fantastisk ting.. hvis i skulle spørge mig.
I kan se mine Pinterest opslagstavler HER

1 kommentar:

  1. super smart. (kan dog ikke bruge de der apps på min telefon, men ellers)

    Elsker de fuglehuse du har på din opslagstavle ;) tak for link.

    SvarSlet

Tak fordi din kommentar.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentarer.