mandag den 12. november 2012

Blickfang i Øksnehallen

På opfordring fra Mette, var jeg i går på Blickfang messe.

Jeg synes at det var en super god messe med massere at se på og massere af ting som man kan tænke videre på og lave selv.
Mit hoved boblede hvertfald med idéer da jeg kom hjem.

Her er et meget lille udpluk af de fine ting:

Strikkede armbånd:

Hæklede sølvsmykker:

Vedhæng i træ:

T-shirt med tavle:

Fedt patchwork:

Saltkar og morter i beton:
 Halskæde:

Hæklede vedhæng:

Genbrug:

Filt:

Stol med opbevaring:

Vedhæng i træ: 

Kan man korsstingsbroderere en Mini???


1 kommentar:

  1. Hej Louise,

    hvor ser det spændende ud. Er lidt ærgerlig over at jeg ikke kunne nå det. Men tak fordi du deler med os andre. Vi ses imorgen.

    Kh. Mille

    SvarSlet

Tak fordi din kommentar.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentarer.