tirsdag den 29. januar 2013

TIlbageblik på broderi

I dag er vi gået i gang med lidt broderi. Jeg fik derfor lyst til at lave et lille tilbageblik på nogle af de broderier jeg tidligere har lavet.


Først et sneak peek på Albertes fastelavnsudklædning. Forklædet er både broderet og applikeret. Hele udklædningen kan ses HER.

 Forskellige broderede spænder i filt. Kan ses HER..

..og HER

Indkøbsnet også med en blandning af broderede og applikerde bogstaver. Kan ses HER

Hårbøjle med korssting og hæklet blomst. Kan ses HER

Freestyle broderi. Afprøvning til sutsko.

Den færdige broderede sutsko. Forberedelse til praktik. Kan ses HER

Mine korsstingsbroderede smykker fra 1. studieprodukt. Kan ses HER

Utraditionel julesok med broderet hjort. Kan ses HER





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi din kommentar.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentarer.