fredag den 25. januar 2013

Ideer til papirfolderier

Efter papirfolde-gangen med Shah i torsdags tænkte jeg at jeg lige ville lægge lidt ideer ud til hvad man ellers kan folde.

Jeg var desværre blevet syg så jeg ved jo ikke hvad han har gennemgået. Så skulle der være nogen gengangere, undskylder jeg på forhånd.

Du kan se de fleste af mine papirfolderier ved at klikke HER.

Her er to af de nyeste ting.


Og som nogen af jeg så, gik jeg i gang med en anden lampe i tirsdags. Mon ikke den også kommer på bloggen en dag??

2 kommentarer:

  1. Hvor er det inspirerende at kigge rundt på din side ;)

    Ved du hvor tykt papiret til lampeskærmen er?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Stine. Og i lige måde.
      Papiret er fra Søstrene Grene (ca. 20 stykker papir til 20 kr.) Det føles en anelse tykkere end almindeligt kopipapir, men der står ikke hvor meget det vejer. Så jeg må være svar skyldig.

      Slet

Tak fordi din kommentar.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentarer.