torsdag den 13. juni 2013

Et sidste indlæg herfra..

Da jeg nu er færdig med at læse materiel design, lukker jeg ned for bloggen her.
Dette bliver derfor det sidste indlæg.

I løbet af året er det blevet til 88 indlæg om stort og småt, afprøvninger, forsøg og færdige resultater. Det har været hårdt arbejde men samtidig har det været utrolig spændende at blive introduceret til en masse nye håndværk. Jeg føler virkelig at jeg har udviklet mig, og er naturligvis super stolt af, at have afsluttet eksamen med et 12 tal.

Hvis du har lyst til at følge med i min videre færd af diverse projekter, kan du gøre det på bloggen HER eller via bloglovin ved at klikke på knappen herunder

Follow Design by Dalkær

Tak til både mine medstuderende, og ikke mindst Mette og Kurt, for et fantastisk år.
Håber vi ses "på den anden side".

// Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi din kommentar.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentarer.