mandag den 27. maj 2013

Det andet broderede ur

Som tidligere nævnt har jeg lavet to meget forskellige ure som har broderi til fælles.

Nu er det andet ur blevet (næsten) færdigt.

En af de største udfordringer ved dette ur var at finde en kombination af snor og hul. Hullet skal nemlig være så lille at det ikke "kan ses" men samtidig stort nok til at 4 snore og nål kan være der samtidig. Et arbejde som jeg påbegyndt med smykkerne i første studieopgave HER men som jeg synes at jeg har fået løst meget bedre denne gang.





Jeg har lagt en masse billeder, og beskrevet meget mere om processen HER og HER.

3 kommentarer:

  1. Fedt, fedt, fedt ... Meeen synes nu stadig at primtallene havde været sjove ;)

    SvarSlet
  2. Det ser som altid super godt ud Louise... Jeg ved liiige hvor det skal hænge henne herhjemme ;)

    Ej, jeg glæder mig meget til vi alle skal udstille vores produkter, det skal nok blive spændende.

    SvarSlet
  3. Så fin! En sådan klocka skulle jag gärna vilja ha.
    Bästa hälsningar
    Britta J

    SvarSlet

Tak fordi din kommentar.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentarer.